مصاحبه آرشیو خبر ها
به بازی در آن ساعت عادت نداریم

به بازی در آن ساعت عادت نداریم

نوربرتو نتو، دروازبان دوم شایسته ی یوونتوس دیشب موفق شد برای سومین در مجموع چهار بازیش برای یووه کلین شیت کند. اگرچه در دو بازی ابتدایی یوونتوس در جام حذفی مقابل تورینو و لاتزیو، مدافعان و هافبک های یوونتوس اجازه ی حتی 1 شوت در چارچوب را به تیم مقابل ندادند، اما در بازی دیشب، نتو هنگامی که بازی 2‐0 بود با یک شیرجه ی دیدنی ضربه ی سر خطرناک موریو را به صورت تک ضرب در اختیار گرفت، این سیو او نقش زیادی روی روند بازی برگشت داشت و بسیار مهم بود. این دروازبان 26 ساله ی برزیلی امروز در گفت و گو با شبکه ی یوونتوس گفت:

 

پیروزی دیشب بسیار حیاتی بود، چون فتح کوپا ایتالیا یکی از اهداف ما در این فصل است، ما پیروزی قاطعانه ای به دست آوردیم اما نمی توانیم اصلا در بازی برگشت ریسک کنیم، نبرد سختی در آنجا انتظارمان را می کشد. پس رویکردمان باید مثل بازی دیروز باشد و در واقع در تمام بازی ها هم به همین شکل است. ما تا حالا اصلا در این فصل بازی آسان نداشته ایم، بازی اول داربی بود، یک مصاف مشکل ساز در رم داشتیم و بعد هم اینتر، اما با حفظ ذهنیت درست، می توانیم به چیزهای فوق العاده ای برسیم.
بازی با کیه وو در زمانی برگزار می شود که به آن عادت نداریم (12: 30 ظهر به وقت ایتالیا) ‌، اما در این سطح نباید نگران زمان شروع بازی و یا سفرهای طولانی و سخت باشیم. ما باید روی کاری که در پیش داریم باید تمرکز کنیم، نه اینکه به بازی هایی که قبلا برده ایم و یا آنهایی که در ادامه راه هستند، ما باید حواسمان را منحصرا به بازی بعد جمع کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: